sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Päivää!

"...Mutta jos sinä kesytäisit minut, tulisi elämäni aurinkoiseksi.
Oppisin tuntemaan askelten äänen, joka olisi erillainen kuin kaikki muut.
Muut askeleet saavat minut ryömimään maan sisään.
Sinun askeleesi kutsuisivat minua kuopastani kuten ihana soitto.
Ja katso! Näetkö tuolla vehnäpellot? minä en syö leipää.
Vehnä on minulle tarpeetonta. Vehnäpellot ovat minulle yhdentekevää.
Ja se on murheellista! Mutta sinullaon kullankeltaiset hiukset.
olisi ihanaa kun kesyttäisit minut! Vehnä, joka on kullankeltaista,
muistuttaisi minua sinusta. Ja rakastaisin tuulen ihanaa suhinaa vehnäpellossa..."

Pieni pätkä Pikku Prinssiä
Ja se pieni pätkä oli ihanin kohta minusta tuosa kirjassa. Aivan ihana kirja!
Kannatan sen lukemista! Itselläni kirja on lainassa koululta, mutta hyvinhän se näinkin käy :D
Tykkään itse kyseisestä kirjasta ja paljon. Luimme sitä koulussa äidinkielen tunnilla mutta se jäi pahasti kesken
niin otin sen kotiin nyt on kirja ihan loppusuoralla ja kohta luettu :D ihana kirja! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti